Algemene vragen 

U vindt onze Cash & Carry aan de Floralaan 25, 5928 RD in Venlo. Ook kunt u onze stand bezoeken in de TICA Trends & Trade inkoopcentra in Venlo en in Aalsmeer. Alle locaties zijn goed bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid.

Een klantenkaart kunt u aanvragen via;

Voor een aanmelding benodigen wij de volgende gegevens;

  • Kopie uitreksel van uw KVK
  • Geldig BTW nummer ( op een officieel document)
  • Geldig Legitimatie bewijs

Een inschrijving kann alleen door de eigenaar van het bedrijf gedaan worden, wij accepteren geen vollmachten.
Houd u er rekening mee dat elke aanvraag nauwkeurig gescreend word en dat alleen profesionals met een zakelijk en branche gerelateerd inkoop doel bij ons een klantenkaart kunnen aanvragen.
Uw bedrijf is branchegerelateerd indien u tot de volgende doelgroepen behoort;

  • Meubelwinkels en / of winkels die als hoofdzaak woonaccesoires verkopen
  • Winkels in bloemen en planten
  • Hotelbranche & Gastronomie
  • Professionals in woning en interieurinrichting

Doordat wij aanvragen zorgvuldig screenen raden wij u  aan om de aanmelding vroegtijdig te doen. Dit om eventuele teleurstellingen en lange wacht tijden ter plaatse te voorkomen.

Onze Cash & Carry is 7 dagen per week voor u geopend. Bekijk het overzicht van onze openingstijden op onze website bij het item openingstijden

U kunt bij Colmore op onderstaande manieren betalen:

  • In cash
  • PIN
  • VISA
  • Maestro
  • MasterCard

Colmore geeft toegang aan de pashouder met een maximum van één gast. De minimumleeftijd voor toegang tot onze Cash & Carry is 18 jaar. Kinderen onder de 18 en huisdieren zijn niet toegestaan. Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze huisregels.

U kunt een kopie factuur aanvragen door een e-mail te sturen naar receptie@colmore.nl, met vermelding van uw klantnummer, de datum van aankoop en het artikel. U kunt ook een kopie factuur aanvragen bij de receptie op de locatie.

U kunt dit doen bij de receptie in onze Cash & Carry in Venlo. Houdt u bij het indienen van een klacht rekening met het volgende:

  • Klacht binnen 5 werkdagen na aankoop.
  • Op afgeprijsde artikelen kan niet worden geklaagd.
  • Glas dient direct aan de kassa gecontroleerd te worden, latere klachten worden niet in behandeling genomen.

Onze geregistreerde klanten kunnen een groot deel van het assortiment online bekijken op www.colmorecollections.nl. Staat het product waar u naar op zoek bent niet online? Neem dan contact op met de afdeling Verkoop door een e-mail te sturen naar sales@colmore.nl.

Bij Colmore gaan we zorgvuldig met uw gegevens om. Uw privacy verdient onze zorg. Lees voor meer informatie onze verklaring over ons privacybeleid.

Colmore Toegangskaart vragen

Nee, u kunt alleen aankopen doen in onze Cash & Carry met een Colmore loyalty kaart.

Meld het verlies van uw Colmore-klantenpas via het contactformulier, bij de receptie op de locatie of schriftelijk:
Colmore, Floralaan 25, 5928 RD te Venlo.

U geeft de wijziging schriftelijk door, ondertekend door de beslissingsbevoegde die op het uittreksel van de Kamer van Koophandel staat vermeld. U stuurt dit naar:
Colmore BV
Floralaan 25
5928 RD Venlo
Of per e-mail naar: receptie@colmore.nl

Wilt u uw (factuur)adres wijzigen? Geef de adreswijziging dan door per e-mail aan receptie@colmore.nl, in het filiaal bij de receptie of per brief aan:
Colmore, Floralaan 25, 5928 RD Venlo.
Vergeet niet een kopie van uw nieuwe Kamer van Koophandel uittreksel mee te sturen.

Colmore nieuwsbrief vragen

Colmore verstuurt elke week een digitale nieuwsbrief met actuele informatie en aankondigingen van acties. U kunt zich inschrijven voor de nieuwsbrief door dit aan te geven op het inschrijfformulier. Als u zich wilt afmelden voor de nieuwsbrief, kunt u dit doen via de link onderaan de nieuwsbrief.

Betaalwijzen

Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van onze Payment provider

Als u online een betaling doet met uw creditcard, moet u verschillende gegevens invullen. In ieder geval wordt u altijd gevraagd naar uw naam zoals die op de creditcard staat, het creditcardnummer, de vervaldatum en de driecijferige verificatiecode, ook wel Card Verification Code (CVC) genoemd. Uw betaling wordt overgemaakt aan onze betalingsprovider.

Wilt u snel en veilig online betalen? PayPal maakt het mogelijk: geen gedoe met het steeds opnieuw invoeren van creditcardnummers of adresgegevens. Betalen met PayPal, het enige wat u hoeft te onthouden is uw e-mailadres en wachtwoord.

Giropay is a payment method for bank transfers in Germany. The bank transfer is the most popular way to pay online in Germany. It is used in 51% of all online purchases. Giropay, which is linked to 1,500 German banks.

WORD KLANT!



Colmore levert alleen aan professionals zoals detailhandelaren in woninginrichting, hotelindustrie & gastronomie.



U kunt alleen bij Colmore kopen als u in het bezit bent van een Colmore klantenkaart. U kunt een klantenkaart aanvragen bij de receptie van onze Cash & Carry in Venlo.



Hiervoor hebben wij een kopie van uw Kamer van Koophandel inschrijving nodig waaruit blijkt dat uw bedrijf tot een van de volgende doelgroepen behoort.



U dient bij elk bezoek een geldig legitimatie- en/of identificatiebewijs te kunnen tonen aan de receptie.



Contact ons voor vragen

Wij zijn een B2B groothandel. Wij verkopen alleen aan bedrijven. Niet aan individuen. Vul uw bedrijfsgegevens in om toegang te krijgen tot onze Cash and Carry.

Write Us
Subscription