Ben jij de goedlachse en vriendelijke collega die wij zoeken voor aan onze receptie? Je bent de spil van het bedrijf, jouw werkplek is namelijk het startpunt waar jij onze pashouder ontvangt en deze de weg wijst door onze Cash & Carry. Daarnaast beantwoord je binnenkomende telefoon, mail en voer je diverse administratieve werkzaamheden uit.

WAT VRAGEN WIJ:

Een enthousiaste, klantvriendelijke en representatieve collega die affiniteit heeft met onze branche;
Iemand die zich thuis voelt in een dynamische werkomgeving en bent in staat is om zaken zelfstandig op te lossen;
Je kunt je werk goed plannen en organiseren en kunt snel schakelen;
Het is voor jou geen enkel probleem om minimaal een keer per twee weken een weekend te werken;
Je beheerst naast de Nederlandse de Duitse en Engelse taal in woord en geschrift. Kennis van de Franse taal is een pré;
Je bent vertrouwd met MS Office.

Je bent met je collega’s verantwoordelijk voor een gastvrij onthaal van onze klanten en relaties en daarbij dus hét visitekaartje van onze organisatie. Je verwelkomt onze klanten en wijst ze de weg binnen ons bedrijf, daarnaast beantwoord je binnenkomende telefoon en mail van klanten en relaties en je voert diverse administratieve werkzaamheden uit.

WAT BIEDEN WIJ:

Een informele werkomgeving;
Werken in een leuk en gezellig team
Een marktconform salaris (€ 2.428,00 – € 2.595,00 op basis van 40u/wk)
8% Vakantietoeslag;
50% Weekendtoeslag;
20% personeelskorting op onze meubels en woondecoratie;
De lekkerste broodjes en soepen uit ons restaurant tegen een zacht prijsje;
Een gezellige vrijdagmiddagborrel.

WAT KRIJG JE VAN ONS?

HOE GAAT HET VERDER?

SOLLICITEREN


Laat hier rechts je sollicitatie achter of neem contact op met Aukje van Nus 06-49784705.
Vergeet je motivatie en CV niet bij te voegen.

WIJ NEMEN CONTACT OP

Na je sollicitatie krijg je van ons bericht of je uitgenodigd wordt voor een gesprek.

GESPREKKEN


Tijdens één of meerdere gesprekken leren we elkaar kennen en zoeken we uit of er een klik is.

JE BENT AANGENOMEN

Hiep hiep! Je wordt onze nieuwe collega.
We zien je op de eerste werkdag!

Colmore is al meer dan 30 jaar een internationale toonaangevende speler in de B2B markt op het gebied van luxe meubelen, woonaccessoires & decoraties. Ons hoofdkantoor en onze 2000m²grote showroom zijn gevestigd in Venlo, evenals onze 5500 m2 grote Cash & Carry en onze magazijnen.

WAAR KOM JE TERECHT?

Subscription